Компанія-виробник спортивного взуття та одягу представила платформу Nike Virtual View. Вона орієнтована на користувачів, які не можуть відвідувати магазини через пандемію, та дозволяє їм створити власну голографічну модель, яке і буде приміряти покупки. Це голографічне зображення будується згідно вказаних розмірів та пропорцій покупця, після чого може використовуватись та редагуватись на будь-яких пристроях.

Згідно з опублікованими даними, користувачі, які створили голографічну модель, купують більше речей та повертають менше онлайн-замовлень. Більше 50% покупців, які вперше спробували цю опцію, повертаються до її використання знов.

Це – останній з експериментів Nike у співпраці з технологічними компаніями. У вересні компанія створила «Нескінчений світ Air Max» – цілий проект, який за допомогою сервісу Google Slides розповідав історію відомого взуттєвого бренду.

ЗАЛИШИТИ ВІДГУК