ГО “Асоціація велосипедистів Києва” (U-Cycle) долучилася до роботи над бюджетом Києва на наступний рік. Разом з депутатами Київської міської ради вони працювали над тим, аби в 2021 році ще більше уваги приділялося велоінфраструктурі. Про це повідомляється на сторінці U-Cycle на Facebook.

Серед запропонованих організацією змін внесли:

  • Будівництво велосипедного маршруту «Солом’янка – Центр» довжиною 7,8 км. Будівництво веломаршруту у 2021 році сприятиме покращенню транспортного сполучення Солом’янського району. Цей маршрут є одним з пріоритетних у Концепції розвитку велосипедної інфраструктури міста.
  • Створення мережі «антиковідних» велосмуг шляхом зміни схем організації дорожнього руху, загальною довжиною 100 км, згідно до трасувань, закладених у Концепції розвитку велосипедної інфраструктури міста Києва, затвердженої 8 лютого 2018 року Київською міською радою. Практика швидкого створення велоінфраструктури за допомогою розмітки та захисних конструкцій добре зарекомендувала себе у багатьох містах світу під час пандемії COVID-19. У Києві частка поїздок на велосипеді, згідно до долідження U-Cycle, у 2020 році також збільшилась у 2.5 рази, порівняно з 2019 роком, тому запит на ці зміни є дуже гострим. Через відсутність велосипедної інфраструктури, 70% велосипедистів у Києві обирає для руху тротуар, створюючи небезпеку для пішоходів.
  • Завершення будівництва велосипедного маршруту «Троєщина-центр» довжиною 15,3 км. Веломаршрут значною мірою реалізовано у 2015 році, але будівництво досі не завершено.
  • Проектування велосипедного маршруту «Оболонь – Поділ – Центр» довжиною 13,1 км.
  • Проектування велосипедного маршруту «Борщагівка – Центр» довжиною 13,1 км.
  • Проектування велосипедного маршруту «Позняки – Центр» довжиною 11,4 км.
  • Початок будівництва веломаршрутів «Позняки – Центр» довжиною 11,4 км. та «Борщагівка – Центр».

Всі три велосипедні маршрути створять помітний вплив на зменшення викидів вуглецю та покращить транспортну ситуацію в місті, розвантаживши дороги та громадський транспорт.

Щорічне збільшення веломережі Києва також передбачається Стратегією розвитку Києва 2025, згідно до якої у 2025 році 5% поїздок у місті здійснюватиметься на велосипеді.

Зараз всі правки знаходяться на опрацюванні.