У період локдауну в Україні зріс попит на велосипеди та захисні аксесуари, повідомляє Хмарочос.

Так, за даними онлайн-магазину VeloOnline, часто українці купують не один, а декілька велосипедів – під різні стилі катання. Також близько 85% покупців купують захисний шолом одразу або протягом двох тижнів після покупки велосипеду.

А у магазинах Velotime та Velosklad частіше за все покупці обирають недорогі велосипеди до восьми тисяч гривень. Найпопулярніші – гірські, міські та дитячі велосипеди. Захисні шоломи тут купують рідше, і переважну більшість з них – для дітей.

Нагадаємо, що  з 5 квітня в Києві діють суворі карантинні обмеження через зростання захворюваності на коронавірусну хворобу. Увесь громадський транспорт працює за спецперепустками. Локдаун триватиме, як мінімум, до 16 квітня.