Німецький виробник спортивного взуття, одягу й аксесуарів Adidas AG планує продати свій бренд Reebok до першого кварталу 2021 року. Усю інформацію та плани на майбутні п’ять років Adidas представить 10 березня 2021 року, повідомляє The Village.

Однією з причин продажу стали фінансові труднощі бренда Reebok під час пандемії. Продажі Reebok навесні, у другому кварталі 2020 року, знизилися на 44%. А чистий обсяг продажів Reebok упав на 7% у третьому кварталі 2020 року до 403 мільйонів євро (488 мільйонів доларів), пише Reuters.

Поки вартість Reebok оцінюють у приблизно $1,2 млрд.

Adidas купив Reebok у 2006 році за $3,8 млрд. Для бренда реалізували спеціальну стратегію розвитку Muscle Up, яка поліпшила ріст і перспективи прибутковості Reebok.